Red Temptation (Mini - Damon i Kath)

Wasze opowiadania o wampirach oraz na inne tematy

Moderator: Moderator

7 lut 2012, o 15:10
aVampire
Stały Bywalec
Stały Bywalec

Litry krwi: 0
Ocena: 56

Red Temptation (Mini - Damon i Kath)
Czytam czasem opowiadania na forum i nie raz jestem pod ogromnym wrażeniem Waszych talentów. Sama lubię pisać, niestety mam wrażenie, że niezbyt mi to wychodzi.
Pod wpływem sobotniej nudy napisałam " miniaturkę " i chciałabym wiedzieć co sądzicie, więc bardzo proszę o komentarz, który wiele dla mnie znaczy ;*
Jestem początkująca, więc zapewne pojawi się wiele błędów (?)

Zapraszam też na moje opowiadanie które dodałam tu już chwilę temu : pt. " Złudzenie " ( znajduje się na dalszych stronach gdyż jest skończone *aktualnie str 9 )
Teraz z perspektywy czasu, widzę, że popełniłam w nim wiele błędów i wiele zdań napisałam nie do końca tak jak napisałabym je teraz :wstyd: no ale, tak czy tak serdecznie zapraszam i bardzo proszę o komentarze <3

1864, Mystic Falls

Słońce chyląc się ku zachodowi rzucało ciepłą poświatę na posiadłość Salvatore’ów. Mimo późnej godziny powietrze nad Mystic Falls wciąż wypełnione było ulicznym gwarem i letnim gorącem. Dwóch młodzieńców w wieku dwudziestu dwóch i osiemnastu lat, beztrosko biegało po ogrodowych alejkach.
- Uwaga ! – krzyknął starszy z braci, po czym cisnął piłką daleko przed siebie. Był wysoki i postawny, o wyrazistej twarzy, otoczonej gęstymi, czarnymi włosami. Jego bladoniebieskie tęczówki odbijały gasnące promienie słoneczne, nadając mu uroku i gracji. Młodszy, równie dobrze zbudowany o zielonych niczym rubiny oczach, urodą dorównywał Damonowi. Bez wątpienia byli najprzystojniejszym rodzeństwem w całym miasteczku.
- Złapałem ! – krzyknął uradowany Stefan i ruszył w kierunku brata. Chłopcy zderzyli się i głośno śmiejąc, upadli na trawę brudząc białe, płócienne koszule. Chwilę mocowali się między sobą, by po chwili głośno dysząc, wpatrywać się w pomarańczowe niebo.